måndag 28 augusti 2017

Painted Polish - Blue As Summer Skies

Det blir inte många inlägg och det ser inte ut att bli bättre framöver. Nåja, jag försöker knåpa ihop ett litet inlägg till blå måndag hos Emelie i alla fall. Vackra Painted Polish - Blue As Summer Skies har jag fått i present av fina Helena på Lacky Corner. Det släpptes med kollektionen Crellies of the Rainbow förra året. Basen är en hyfsat skir vit och så är det blått glitter i olika nyanser. Jag älskar sådana här glitter! 


Formulan var lagom tjock och lättkontrollerad. Jag har två lager på bilden. Då är det fortfarande lite VNL, men det gjorde mig ingenting. 

Mitt betyg: 4/5

I got Painted Polish - Blue As Summer Skies as a gift from Helena at Lacky Corner. It was released with the Crellies of the Rainbow collection in 2016. It has a white, sort of sheer, base and blue glitter in several shades. Very pretty! I did two coats, which left me with some VNL that I didn't mind. The formula was nice and easy to polish with. 

3 kommentarer:

  1. En riktig wow-färg, faktiskt. Och vet att ingen kräver mer än du hinner med och har lust till, dina inlägg uppskattas oavsett tidsspann. Bara vet det. /Lisa

    SvaraRadera
  2. Det här var vackert och annorlunda!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!