fredag 28 april 2017

Sommarnyheter från Depend

I går kom det ett paket med två nya sommarkollektioner från Depend. Båda är faktiskt väldigt fina med härliga färger så vi tar och tittar på flaskorna. 

Först tar vi en titt på kollektionen In the Coral Reef (lite konstigt namn enligt mig) från Depends vanliga serie.



Fina färger, eller hur? De som lockar mest i den här kollektionen är 519, 522 och 523

Vi skyndar raskt vidare till kollektionen With Love From Cuba från Depend O2. Lika glada, härliga färger här!



Här är mina förhandsfavoriter 519, 520 och 521. Ett lack från kollektionen saknades i utskicket på grund av förseningar i leveransen, men jag kan avslöja att det rör sig om ännu en grön skönhet.

Vad tycker ni? Ser ni något ni gillar?

Received pr samples of two new collections from Depend. The first one is called In the Coral Reef (kind of a strange name if you ask me) and the other is called With Love From Cuba. Both include some very pretty colors so I'm excited to try them. 

3 kommentarer:

  1. Jag har också fått dem och jag tycker att det verkar vara två genomgående riktigt trevliga kollektioner. Finns såklart toppar och dalar men jag tycker att det finns mycket snyggt här helt klart:)

    SvaraRadera
  2. Jag måste nog erkänna att jag inte blev supertaggad av de här kollektionerna, men jag misstänker att det beror på alla koralltonade lacken. Men som sagt, det finns pärlor även här och de lack man minst tror att man ska gilla visar ofta sig vara rena juvelerna.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!