fredag 3 februari 2017

Picture Polish - Freya's Cats

Hehe, det går ju sådär för mig att hålla liv i bloggandet. Det har varit en bra, men hektiskt vecka. Nu känns det som jag håller på att bli förkyld, men håller tummarna för att jag klarar mig. Nåja, jag är pepp på helg i alla fall, tänker mest mysa och ta det lugnt. Förhoppningsvis hinna swatcha en del är planen. 

Dagens lack är Picture Polish - Freya's Cats som jag inte alls bär i detta nu utan som jag bar förra helgen. Jag har fått det i present av en tjej i min lackgrupp på FB. Mitt första Picture Polish så det är jag glad för! En trevlig blå jelly med prismatiskt skimmer. Så vacker!














Formulan var lagom tjock och lättkontrollerad. Två lager ger full täckning, åtminstone på mina korta naglar.

Mitt betyg: 4/5

Picture Polish Freya's Cats is the first polish I've tried from this brand. A gorgeous blue jelly with holographic shimmer. So, so pretty! The formula was excellent, nice and easy to polish with. Two coats gave me complete coverage.

4 kommentarer:

  1. Fick hem det där häromdagen. Kan ha varit namnet som avgjorde köpet. Möjligen. Till 100%. :D Tur att det är snyggt OCKSÅ.

    SvaraRadera
  2. Har det här otestat i Helmer, kanske dags att plocka fram det snart?

    SvaraRadera
  3. Namnet är underbart ju! Lacket är också fint men namnet är ändå bäst:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!