måndag 13 februari 2017

Layla - Cloudy Violet

Jag tycker vi kör igång veckan med något satan-i-gatan-snyggt. Kommer ni ihåg för några år sedan när holosarna från Layla var så populära? Jag köpte några stycken, men vet ni vad? Fram tills igår har de legat i otestat-lådan allihopa. Det är något fel på mig, jag lovar. 

För hur är det möjligt att låta såna här regnbågsfester till holosar ligga outnyttjade i flera år? Det är inte sunt och inte naturligt någonstans, det säger jag er.

I alla fall. Igår lackade jag om med Cloudy Violet. En dimmig röklila (Röklila? Jaha, nu hittar jag på färger också) med de mest faaaaantastiska regnbågar jag sett på år och dagar. Nog för att det kryllar av holosar hos alla indiemärken, men det kryllar inte av regnbågar av den här kalibern kan jag säga.






Formulan var supersmidig och trevlig. Gled på som smör, praktiskt taget. Två lager ger full täckning.

Ja, vad säger man? HALLELUJA!

Mitt betyg: 5/5

You remember a few year's ago, when the holos from Layla was so popular? I bought a few, but all of them have remained untried until yesterday. I know, I'm crazy. I really am. Because no one in their right mind would have let pretties such as this one sit in a dark drawer for several years. Seriously, this is just gorgeous. Look at those rainbows! I know holos are so common today, all of the indie brands carry them. But rainbows as strong as these are still rare. 
The formula was really smooth and easy to paint with. Two coats gave me complete coverage. 

6 kommentarer:

  1. Det här är verkligen magiskt! Ett av mina absoluta favoritlack!<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är helt otroligt! Måste ta mig i kragen och testa de andra jag har också. :-)

      Radera
  2. Åh, det här är så vackert! Det gör mig lite ledsen att det inte sitter på mina naglar. Det chippar redan efter några timmar... Layla och mina naglar verkar inte gå ihop.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!