torsdag 24 mars 2016

KBShimmer Vicious Circles

Åh, jag är så pepp på påskhelg! Det ska bli så mysigt att hänga med min lilla familj i flera dagar! I kväll startar vi helgen med lite extra god mat här hemma - yay!

KBShimmer Vicious Circles släpptes med höstkollektionen 2013. Jag har fått min flaska i present av fina Helena på Lacky Corner. Det är en otroligt läcker, saftig ljusröd jelly med prismatiskt cirkelglitter i flera olika storlekar. Jag tycker inte mina bilder gör det rättvisa alls, det är verkligen helt galet snyggt!


Formulan var mycket lättlackad och trevlig. Jag har tre lager på bilderna och då är det fortfarande inte helt täckande, men eftersom det är en jelly så är det föväntat och jag gillar den lilla genomskinligheten.

Mitt betyg: 5/5

 KBShimmer Vicious Circles is a gift from the lovely Helena over at Lacky Corner. It was released with the fall collection in 2013 and it's a lovely, juicy light red jelly with lots of prismatic circle glitter in different sizes. I don't think my pictures does it justice, it's so gorgeous! I love how squishy and shiny it is. The formula was awesome, this is three really easy coats.

4 kommentarer:

  1. It is squishy and super pretty, I see why you love it!

    SvaraRadera
  2. Om lacket inte hade innehållit glitter hade jag köpt det direkt! Den röda färgen är ju helt underbar!!
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Så in i bomben skönt med långledigt men alltså fy vad fort det går:( lacket är jättefint!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!