måndag 1 februari 2016

CND Vinylyx Art Vandal

Årets vårkollektion från CND Vinylux heter Art Vandal och består av åtta lack. Jag har fått hem fem av dessa att testa.

Färgerna jag fått hem känns väldigt beskedliga. Ett par av dem ser lite frostiga ut, jag gissar att de inte kommer att bli några favoriter. Men kollektionen innehåller också ett grönt och ett blått lack, men de följde dessvärre inte med pressutskicket.




Magenta Mischief är förmodligen det lack som kommer falla mig mest i smaken, jag brukar gilla liknande färger. Övriga lack känns väl inte särskilt spännande, men swatches kommer framöver.

CND Vinylux säljs bland annat hos Eleven.se och på salonger. Lacken kostar 135 kr/15 ml och det tillhörande topplacket, som ska ge en manikyr som håller i upp till sju dagar, kostar lika mycket.

The spring collection from CND Vinylux is called Art Vandal. I've received five of the eight colors for reviewing purposes. Overall I can't say I'm overly excited of these, but Magenta Mischief looks promising, I tend to like magentas with blue-ish shimmer.

6 kommentarer:

  1. Irrelevant rose ser intressant ut!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. Yes, Magenta Mischief will undoubtedly also be my favorite!!

    SvaraRadera
  3. Jag hade också velat få det gröna istället för något av de rosa. Fick tre. Ett av dem ser fint iofs. Untitled Bronze skulle jag nog kunna bli förtjust i.

    SvaraRadera
  4. Nej inga superspännande. Magenta Mischief har dock varit snygga på de swatcher jag har sett.

    SvaraRadera
  5. De ser helt okej ut, men inte något som väcker desto mer köpsug hos mig tyvärr.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!