onsdag 9 december 2015

OPI Love Is In My Cards

Vi tar en titt på ännu ett av Starlight-lacken. Love Is In My Cards är ett tomterött krämlack. Riktigt, riktigt snyggt. Vi har sett det många gånger förut förstås, men om du är på jakt efter ett rött krämlack så är det här en riktig snygging.


 

Tyvärr har de här bilderna legat lite bortglömda så jag har inga anteckningar om formulan eller hur många lager jag använt. Förmodligen är det 2-3 lager på bilderna, som vanligt.

Mitt betyg: 4/5

OPI Love Is In My Cards is a santa red creme, released with the Starlight collection. Gorgeous, though a color we'e seen many times of course. That doesn't make it any less beautiful of course. Unfortunately I forgot about these pictures for a few weeks so I have no notes on the formula or how many coats I did, but I'm guessing 2-3 as usual.

7 kommentarer:

  1. Själv kan jag inte få nog av den här typen av lack :)

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen snyggt, klassiskt klarröd

    SvaraRadera
  3. I love it - I like this collection, at least what I have seen so far!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Me too, the Starlight collection has many beauties in it! :-)

      Radera
  4. Har för mig att denna täcker bra, absolut full täckning med två lager och undrar om den inte var rätt snygg redan efter första lagret. En väldigt bra och snygg röd!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!