fredag 15 maj 2015

Isadora Sunseeker

I dag tar vi oss en titt på ännu ett lack från Isadoras sommarkollektion Colors in Action. Sunseeker är ett krämlack i en lite mjuk mellanorange nyans. Färgen är hyfsat knallig, utan att vara skarp.



Formulan är toppen, väldigt krämig och lättlackad. När jag testade detta hade flera av mina naglar skivat sig fult så jag slängde på tre lager för att försöka få det att se hyfsat jämnt ut, men det täcker egentligen med två.

Mitt betyg: 3/5

Isadora Sunseeker is part of the Colors in Action collection. It's a soft, medium orange creme. Bright, but soft at the same time. The formula was very good - smooth and creamy. I've used three coats in the pictures, but you get full coverage with two.

3 lager, men räcker egentligen med två. Grym formula!

7 kommentarer:

  1. Ser jättehärligt ut. Blä för skivade naglar. Mina naglar håller också på så där. Värst är det, som tur är, på högerhanden, som jag inte fotar. :)

    SvaraRadera
  2. Härlig vår- och sommarfärg! Känns som en färg för dig:)

    SvaraRadera
  3. Underbar sommarfärg, man blir glad av den. :-)

    SvaraRadera
  4. Jo den är fin, men det är den typen av färg som kommer varje vår! Ganska så förutsägbart...
    / Maria

    SvaraRadera

Kommentera gärna!