söndag 15 mars 2015

Nail Pattern Boldness Topaz

Hoppas ni har en skön helg! Min har än så länge varit väldigt mysig. I dag ska jag swatcha en del och fixa lite med min planerade bloppis. Planen är att jag ska lägga upp den i kväll, hoppas att jag hinner!

I dag har jag Nail Pattern Boldness Topaz åt er, ett lack som endast går att hitta hos Edgy Polish. Mjölkchokladbrunt med flakes som skiftar mellan rosa och guld. Himla tjusigt och väldigt unikt!

Formulan var väldigt enkel att måla med och två lager räckte för full täckning.

Mitt betyg: 4/5

Nail Pattern Boldness kostar 120 kr/15 ml hos Edgy Polish.

Nail Pattern Boldness Topaz is an Edgy Polish exclusive. Milk chocolate brown with colorshifting flakies that shift between pink and gold. So pretty and unique! I love it! The formula was awesome and covered in two coats.

7 kommentarer:

  1. Himla fint! Skojig färgkomo i lacket!

    SvaraRadera
  2. Fint! påminner lite om Nubar Raspberry Truffle.

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig sett något liknande och det föll mig i smaken direkt. Yummy!
    / Maria

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt och speciellt lack

    SvaraRadera

Kommentera gärna!