torsdag 25 december 2014

Shopping från Edgy Polish

För ett par dagar sen hämtade jag ut min senaste beställning från Edgy Polish. Det blev ett par lack från Glam Polish, ett märke jag varit nyfiken på länge och som Edgy nyligen tagit in, ett par lack från Delush Polishs halloweenkollektion Scream Supreme, ett par lack från Darling Divas succékollektion Muscle Car (som slutat tillverkas och jag sliter mitt hår för att jag inte skaffade alla medan de gick att få tag i!) och ett lack från deras höstkollektion Salem. Katarina skickade också med ett par lack från Lustré, också ett nytt märke i shoppen, och ett fint lila hololack från Too Fancy Lacquer.
Nu blir det flaskbilder! :-)






Nu blir det en långpromenad med Ozzy i solen, sen ska jag försöka swatcha lite innan solen går ner.

 Hoppas ni alla får en skön juldag!

My latest order from Edgy Polish! Looking forward to swatching them! Hope you all have a wonderful christmas day!

7 kommentarer:

  1. Very nice polishes, 'Cuda', 'Cola', 'I can't even' and 'London' look gorgeous.

    SvaraRadera
  2. They look really good! :-)

    Thanks! Merry Christmas hope you all had a great time :-)

    SvaraRadera
  3. Så mkt fint! Förstår precis hur du menar med Muscle Cars, känner precis likadant. Men de du köpt här är verkligen grymma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag ska se om jag kan hitta de jag saknar någonstans, men det riskerar väl bli dyrt...

      Radera
  4. Du köpte likadana Glam Polish som jag...hihi, men sen blev det två GP till....bla.......mycket snygga lack du har att visa oss nu...;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, jag var sugen på fler Glam Polish, men det får bli senare. :-)

      Radera

Kommentera gärna!