söndag 28 september 2014

Smitten Polish Seasonal Lattes

Jag kunde ju inte låta bli de nya lacken från Smitten utan har redan testat två av dem. Jag börjar med att visa ett som jag föll som en fura för. Det mellanbruna Seasonal Lattes. Mellantbrunt med kraftig holoeffekt.

Den här bruna nyansen är otroligt snygg. Snygg och liksom höstgosig. Varm och mysig. Och så regnbågarna på det! Jag svimmar av snyggchock.


 
 

Formulan är hur bra som helst, den har en bra tjocklek, är lättkontrollerad och och lider inte av någon holosjuka. Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 5/5

Om ni inte har något emot bruna lack så tycker jag definitivt ni ska knipa en flaska innan de tar slut. Det kostar 130 kr/15 ml hos Edgy Polish.

Smitten Polish Seasonal Lattes is part of their new fall collection. It's an amazing medium brown with a strong holo effect. I'm completely in love with this polish, the color is so warm and cozy. It's perfect for fall! The formula is as perfect as the color - very easy to apply and it covers in three coats.

22 kommentarer:

  1. Det här var helt galet vackert, -och jag som lade en order i fredags hos Edgy Polish,... Suck !

    SvaraRadera
  2. Gaahh så snyggt det var då! Och jag som skulle ha köpstopp... min plånbok gråter medan hjärtat jublar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här är värt att bryta ett köpstopp för. :-)

      Radera
  3. Underbart ☺ är glad att jag klickade hem detta!

    SvaraRadera
  4. Så snyggt! Ser mycket snyggare ut än vad jag trodde när jag såg flaskbilden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag misstänkte att jag skulle gilla det när jag såg det i flaskan och det är precis så snyggt som jag hoppades att det skulle vara. .-)

      Radera
  5. Ååååh, visste att det här var alldeles underbart! Har inte hunnit testa det själv ännu, men det är ju bara en brun som är helt outstanding...!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen, helt klart det snyggaste bruna lack jag har!

      Radera
  6. Helt helt helt underbart!! Och dina foton är fantastiska!! Måste testa mitt omedelbums:)

    SvaraRadera
  7. It's gorgeous - I'm so going to get this one too!

    SvaraRadera
  8. Åååååh. Så fint, så fint. Ska hålla ut ett tag. Men en dag ska detta bli mitt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det måste det! Du skulle älska det!

      Radera
  9. Otroligt fint! Noelie är ofantligt bra på holo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Nu har jag ju långt ifrån alla hennes holos, men jag behöver många fler.

      Radera
  10. Åhå... jag svimmade också av snygg-chocken. Läckert lack!!!
    Kram Maria

    SvaraRadera

Kommentera gärna!