tisdag 24 juni 2014

OPI Sorry I'm Fizzy Today

Jag fortsätter att beta av lacken från Icons of Happiness-kollektionen och i dag tänkte jag visa er det sött rosa Sorry I'm Fizzy Today. Ett varmt rosa krämlack som jag tycker är riktigt fint. Jag gillar ju rosa, tycker det är en fin färg att bära på naglarna och den här nyansen trivdes jag ypperligt i. Inte så unik, men väldigt fin.


 
 


Det här var lite svårt att få jämnt, de första två lagren blev strimmiga, men ett sista flödigare lager jämnade till det. Det här är det första lacket ur kollektionen som inte haft perfekt formula. Nåja.

Mitt betyg: 3/5

OPI Sorry I'm Fizzy Today is the warm pink creme from the Icons of Happiness collection. The color may not be unique, but it's pretty enough for me to enjoy it. 
The formula applied a little streaky, I had to use three coats to even it out.

7 kommentarer:

  1. Riktigt varm och mysig nyans som passar dig :)

    SvaraRadera
  2. Det ser riktigt fint ut! När Sminkan och jag delade upp dem var detta sorgebarnet som ingen ville ha, eller ja, ett av dem, men det fanns nog ingen anledning till det egentligen:)

    SvaraRadera
  3. Jag valde detta som mitt midsommar-lack! Det är en supersuper söt färg, och så läckert söt på alla vis. Men det finns ett stort men... och det är formulan. Den är riktigt tråkig!!! Det blir strimmigt, vallar och första gången fick jag t o m ta fram removern och börja om. Jag brukar vara nöjd med OPIs lacker, finish och forumlan är bra... men det här lacket... NEJ det rekommenderar jag inte! Tyvärr.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. I think it looks nice on you :-) It's a pretty pink!

    SvaraRadera
  5. Ser riktigt frächt ut på dig, rosa lacker är dock inget jag tittar extra på dock !
    Jag har börjat fundera på om jag ska skaffa mig You´re so Vain-illa från CocaCola collektionen,vet att du har testat Opi´s My Vampire is Buff, dom verkar rätt lika men vem är bäst att lacka med ? ( nej, jag måste få veta-vilken är snyggast?)
    Mvh Marianne

    SvaraRadera
  6. Men såååå fin färg, passar dig väldigt bra. :-)

    SvaraRadera
  7. Den här gillar jag! Brukar inte få så mycket ha-begär av rosa men denna är nästan den jag vill ha mest från Coca-Cola-kollektionen :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!