söndag 25 maj 2014

Pipe Dream Polish Graffiti Tag

I går var jag på rolig inflyttningsfest, nu sitter jag lite trött i soffan för att knåpa ihop dagens inlägg. Strax måste jag hoppa in i duschen för att sen ta mig iväg för att rösta och därefter bär det av ut till Taxinge slottscafé med syrran och mamma för att fira mors dag. Ska bli så mysigt, är tokigt sugen på en fransk våffla. Dagens manikyr har jag inte hunnit fota än så jag visar er ett lack jag bar i veckan i stället. 

Pipe Dream Polish Graffiti Tag. Vit bas med glitter i neonrosa, neongrönt, neonrött och turkost. Jag köpte på mig en del vita lack med neonglitter förra sommaren, men har ännu inte tröttnat på dem. Graffitit Tag är precis som jag trodde fantastiskt fint.









Formulan är ganska tjock, det är ganska lätt att sprida ut glittren över nageln och det räcker med två lager för att det ska täcka helt.

Mitt betyg: 4/5

Jag köpte det från Edgy Polish där det kostar 85 kr.

Pipe Dream Polish Graffiti Tag has a white base with neon glitter in pink, green and red and some turquoise glitter. I bought a couple of glitters with a white base and neon glitter last summer, but I still haven't gotten tired of them. This one is really gorgeous! The formula was pretty thick, but it's fairly easy to distribute the glitter evenly and it's pretty opaque. Two coats is enough.

16 kommentarer:

  1. Det här gillade jag! Fick mig faktiskt på lite bättre humör. Ha en mysig dag och käka en våffla åt mig också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att höra att det har en humörhöjande effekt! :-)

      Radera
  2. Vilket glatt och härligt lack! Älskar neonglitter, kanske måste slå till på detta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag älskar dem också! Ständigt sugen på fler. :-)

      Radera
  3. Ser ut som ett lack för Emma. Jättesött på dina bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tänkte faktiskt på Emma när jag använde det. :-)

      Radera
  4. This certainly is gorgeous! Really like it :-)

    SvaraRadera
  5. Ser riktigt fint ut, Pipe Dream är inte så tokiga och såklart extra plus för det humana priset...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag har gillat dem jag testat och visst är priset bra!

      Radera
  6. Svar
    1. Ja, det är verkligen ett lack i min smak. :-)

      Radera
  7. Detta var ju bara för sött, ytterligare ett måste ha på listan. :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!