lördag 9 juni 2012

Models Own Pinky Brown

Models Own Pinky Brown är ett duokromt lack som skiftar mellan rödtonad lila och brons. Det släpptes i höstas med den otroligt hajpade kollektionen Beetlejuice.







Finishen är glittrig och vacker, särskilt i solsken. Jag älskar detta, fastän jag kanske skulle önska att den duokromatiska effekten var lite, lite tydligare.

Formulan var lite rinnig och kräver tre lager för att täcka. 

Mitt betyg: 4/5

Models Own Pinky Brown was released with last year's fall collection Beetlejuice. It's a really nice purple/bronze duochrome with a sparkly finish. I like!
The formula was a little thin and runny and it needs three coats to cover completely.

8 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du fick till på det här. Himla fint är det.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen det här lacket. det är så gnistrigt! Klär dig väldigt bra dessutom.

    SvaraRadera
  3. Jag har inga Beetlejuicelack så jag ska kanske inte snacka men utifrån de bilder jag sett så är detta ett av de lacken som tilltalar mig minst...

    SvaraRadera
  4. Jag ÄLSKAR din blogg! Den är så fin och inspirerande! Snygga bilder, Intressanta lack, bra recensioner! Tack för bästa lackbloggen!

    SvaraRadera
  5. Jessica: Ja, visst är den tjusig!

    Kerstin: Verkligen!

    Pamsan: Tack! Jag tyckte det var svårt att fånga den duokroma effekten dock. :-)

    Sminkan: Ja, jag gillar också gnistrigheten. Så fint i solen!

    Emma P: För mig var det ett av de lack som lockade mest faktiskt.

    My Nail Polish Online: Ja, jag gillar det verkligen.

    Ulrika: Nämen tack! Vilken fantastiskt snäll och fin kommentar! Tack tack tack! :-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!