tisdag 19 juni 2012

L'Oréal Color Riche Le Vernis Insolent Magenta

L'Oréal Color Riche Le Vernis Insolent Magenta är ett bärfärgat lack med blått skimmer. Skimret drunknar lite grann i basen, men syns vissa vinklar och då är det ett himla tjusigt lack. Jag är ju en sucker för blått skimmer till rosa lack. 

 
 
 
 
 Formulan var helt problemfri och jag behövde två lager för att det skulle täcka helt.

 Mitt betyg: 3/5

L'Oréal Color Riche Le Vernis in Insolent Magenta is berry colored with blue shimmer. The shimmer is visible in certain angles, but most of the times it's rather invisible. But I'm a sucker for all kinds of pinks with blue shimmer so I liked this one anyway
Good formula that covers in two coats.

8 kommentarer:

  1. Det där var ju riktigt läckert.

    SvaraRadera
  2. Undrar om det är ett av dem jag vann i Cosmos tävling.. hm.. får nog hem å kolla upp detta, för det såg ju riktigt fint ut!

    SvaraRadera
  3. Du har så himla fina nagelband!
    Jag har sådana problem med mina, de spricker, går sönder, växer upp på nageln och ser allmänt skabbiga ut trots att jag smörjer och smörjer och försöker vårda dem ömt.
    Hur gör du för att hålla dina så fina? Du har kanske skrivit om det i bliggen tidigare; men jag är ny läsare och hittade inte några gamla inlägg när jag letade!

    Tack för en bra blogg!

    /Lisa

    SvaraRadera
  4. Snygg färg! Precis en sån jag gillar!

    SvaraRadera
  5. Du detta var riktigt snyggt! L'oréal har en del guldkorn :)

    SvaraRadera
  6. Pamsan: Ja, det är fint!

    Linda: Åh, vad kul att vinna en tävling! Har verkligen aldrig vunnit något i hela mitt liv. :-)

    Lisa: Tack, vad snäll du är. Sanningen är att jag inte gör ett jota med mina nagelband. De är som de är bara. Förut använde jag nagelbandsremover någon gång i månaden, men det var nog mer än ett år sedan sist.

    Sminkan: Rosa med blått glitter är alltid en hit!

    Lacklycka: Ja, jag har gillat flera av lacken.

    SvaraRadera
  7. Snyggt! Jag är mycket förtjust i L'oreals nya lack. Har du det nya Jade från vårkollektionen? Om du har så kanske du har lust ha visa upp det? (Jag har drabbats av ljusgröna-febern) ;-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!