söndag 4 mars 2012

OPI Wooden Shoe Like To Know?

OPI Wooden Shoe Like To Know? från Holland-kollektionen är ett mellanbrunt lack som drar mot rödbrunt och som innehåller vackert kopparskimmer. Skimret är ganska diskret, men syns i solljus.

Formulan var bra och det täcker med två lager. Jag har inget att klaga på alls utan tycker att det här är riktigt snyggt. Nedtonat, men ändå unikt med sitt kopparskimmer.

Mitt betyg: 4/5

OPI Wooden Shoe Like To Know? from the Holland collection is a medium brown that leans a little towards reddish brown. It has a discrete, but beautiful, copper shimmer that's mostly visible in direct sunlight.
The formula was good and it coves in two coats.

9 kommentarer:

  1. I love this! But maybe I'm a little biased, since I'm from Holland myself...

    SvaraRadera
  2. Tjusigt lack! Måste införskaffas omgående!

    SvaraRadera
  3. Snyggt på dig, unikt också. Spännande.

    SvaraRadera
  4. Mycket fint, tycker det är lite udda och annorlunda för att vara brunt :)

    SvaraRadera
  5. Åh, fint fint fint fint! :)

    SvaraRadera
  6. Som vanligt trodde jag att jag inte ville ha något ur OPI´s senaste kollektion, och som vanligt så inser jag att jag verkligen behöver en ny snygg färg!
    Det blir dyrt att titta på din blogg. :)

    SvaraRadera
  7. Hi, Opi Italia http://www.facebook.com/pages/OPI-Italia/115104491863040 added your image without permission and credit, I'm sorry.
    http://www.opishop.net/smalti/colelzione/holland/nl-wooden-shoe-like-to-know.html

    SvaraRadera

Kommentera gärna!