tisdag 27 december 2011

China Glaze Love Marilyn

I kväll ska jag ut en liten sväng och vill bära ett lack som blir fint till min svarta klänning. China Glaze Love Marilyn blir nog perfekt!

Små röda glitterkorn och något större silverhexagoner i en ofärgad bas. Glittret är tättpackat så det täcker helt med tre lager, men såg bra ut även efter två lager.

Jag avslutade med två lager Seche Vite för att få en slät yta. Formulan är ganska tjock, men det går bra att lacka med ändå.

Jag älskar detta! Så galet glittrigt och roligt! Ett helt perfekt partylack.

Mitt betyg: 5/5

China Glaze Love Marilyn is a super sparkly and fun glitter! I'm going out tonight and think it will go perfectly with my black dress. It's made out of small round glitter and larger silver hex glitter in a clear base. I'm wearing three coats in the pictures, but it looked fine after two as well.

15 kommentarer:

  1. Vilket otroligt läckert lack! Undrar om jag inte måste köpa det, ser så unikt och galet ut!

    SvaraRadera
  2. Fick precis hem det där i brevlådan. Blev inte ledsen alls över det när jag ser dina bilder. :)

    SvaraRadera
  3. NICE! Väldigt vackert partylack som blir säkert perfekt till din svarta klänning.
    Hoppas att det sitter bättre än vad Marry A Millionaire gjorde.

    SvaraRadera
  4. Gnistrande härligt! Väldigt fin manikyr och jag hoppas du får roligt ikväll!

    SvaraRadera
  5. Åh, ännu ett av ChG-lacken jag stått och fingrat på men inte köpt. Hm, det här var ju riktigt fint och känns lite unikt. Kvällen kan ju inte bli tråkigt med det här på naglarna!

    SvaraRadera
  6. Hjälp vad fint det gnistrar! Nu ångrar jag förstås att jag inte skaffade det här när jag köpte annat från kollektionen.

    SvaraRadera
  7. Jäklar vad snyggt! Det var verkligen ett uppseendeväckande lack! Älskar namnet också :)

    SvaraRadera
  8. Lina: Det är absolut värt att skaffa!

    Mrs Data: Det är ett toppenlack, tror du kommer gilla det!

    BrilliantNail: Har snart haft det i ett dygn och än har det inte trillat av. ;-)

    Sminkan: Ja, Love Marilyn är verkligen ett roligt glitterlack!

    Matilda: Tack! :-)

    Nailspotting: Jag är hemskt glad att jag köpte detta! :-)

    Chaosophia: Det här var ett av måstena för mig. Jag ångrar lite att jag inte köpte Blonde Bombshell däremot, tror det måste köpas.

    Martine: Jag älskar också namnet! :-)

    SvaraRadera
  9. Det ser ju så tjusigt ut!!!

    SvaraRadera
  10. Kerstin: Visst är det!

    Annie: Det är ett fantastiskt lack!

    SvaraRadera
  11. Wow vad fint, partyglitter...

    SvaraRadera
  12. Åh, Love Marilyn ser ju fantastiskt ut! :)

    Just nu har jag en tävling på min blogg
    där du kan vinna en Color Chart till dina nagellack!
    Reglerna är enkla och alla kan vara med :)

    http://texasplays.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-color-chart.html#comment

    SvaraRadera

Kommentera gärna!