lördag 14 maj 2011

Orly Here Comes Trouble

Som ni kanske har märkt så har Blogger strulat i ett par dagar. Det senaste inlägget försvann och var borta i några timmar. Till slut kom inlägget tillbaka, men dessvärre inte kommentarerna. Trist! Nu hoppas jag att det inte blir något mer strul på ett tag.

Hur som helst. De senaste två dagarna har jag burit Orly Here Comes Trouble. Ett klargrönt glitterlack från sommarkollektionen Pin-Up.

Tyvärr var inte solen framme när jag fotade detta. Det hade nog blivit fantastiska solbilder!

Först trodde jag att basen var ofärgad, men den är i själva verket skirt grön. Den innehåller glitterpartiklar i olika storlekar, allt från pyttesmå runda glitterkorn till större hexagoner. Otroligt vackert och inte likt något grönt glitterlack jag har sen tidigare. Inte för att jag har såå många direkt.

Jag har inget att anmärka på vad gäller formulan. Jag har använt tre flödiga lager lack på bilderna.

Det här är ett lack för den som inte har något emot att naglarna syns!

Mitt betyg: 5/5

Sambons kommentar: "Jag tycker det där är lite väl magstarkt."

Jag köpte mina Pin-Up från Head2toebeauty.com. Där står det att de inte säljer Orly utanför USA, men det gick bra när jag lade min beställning. Men tydligen så funkar det inte alla gånger, ni kan läsa i kommentarerna till det här inlägget. Pin-Up kommer att släppas i Sverige i juni och finns då bland annat på Åhléns City och i Orlys webbshop.

English: Orly Here Comes Trouble is a lovely green glitter! Firtst I thought the base was clear, but it has a green tint to it. The glitter comes in different shapes and sizes. We have teeny tiny round glitter and larger hexagons. Absolutely gorgeous! The formula was great and I used three thick coats.

20 kommentarer:

  1. Kanonfint lack! Jag hoppas fortfarande på att mina kommentarer ska komma tillbaka...

    SvaraRadera
  2. Därav lacket idag - Here comes trouble?! Pga av blogger-trubblet menar jag.. eller var det en slump?? =)

    SvaraRadera
  3. Den där var ju supersnygg!! :D

    SvaraRadera
  4. Jag kan tänka mig att det ser otroligt vackert ut i solen!

    SvaraRadera
  5. Det var ett riktigt härligt glitterlack! Men det skrek jul i mina ögon. Skumma associationer man får ibland :p

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt vackert! Ska beställa detta så fort jag slutar med mitt köpstopp. Många lack jag ska köpa då, verkar det som. :S

    SvaraRadera
  7. Ohh, vilket läckert lack! Jag vill ha!

    SvaraRadera
  8. Virkelig lækker grøn glimmer :)
    Jeg har nomineret dig til Liebster blog award, du kan se den her: http://solensdanserinde.blogspot.com/2011/05/iiebster-blog-award.html

    SvaraRadera
  9. vilket härligt grönt lack! :)

    SvaraRadera
  10. Kerstin: Jag med, men vet inte om de kommer att göra det.

    Anna: Haha, nej, det var bara en slump. :-)

    Annie: Ja, det är fantastisk!

    Roxcat: Det är det verkligen!

    Cactus: Det är ju inte så konstigt egentligen, grönt är ju en julfärg. Men jag tycker att just denna är lite för ljus i nyansen för att ge mig julvibbar. :-)

    Pamsan: Haha, du kommer att gå bananas i webbshopparna när ditt köpstopp är slut! :-)

    Åsa: Ja, det här är ett måste!

    Solensdanserinde: Tack för awarden! :-)

    Maria: Visst är det!

    SvaraRadera
  11. Helt underbart, jag älskar gröna lack, men trodde jag hade lyckats samla på mig de flesta nyanserna.. Ett att lägga på listan uppenbarligen :D

    SvaraRadera
  12. Åh vilket läckert lack! Trodde att det kanske skulle vara lite likt China Glaze Emerald Sparkle men det var den ju inte alls.

    SvaraRadera
  13. Frida: Det är verkligen värt att köpa!

    Lina: Nej, Emerald Sparkle och detta har inte mycket gemensamt - förutom att de båda är gröna förstås. Det här är ljusare och glittret är helt annorlunda.

    SvaraRadera
  14. Wow, I really do like this polish, like you say it's gorgeous.

    SvaraRadera
  15. Oerhört snyggt, det ska köpas!

    SvaraRadera
  16. Tusan också, jag som tänkt hoppa det där men det ser ju NÖDVÄNDIGT ut. :D

    SvaraRadera
  17. Charlotte: It really is! I love it!

    Evy: Det tycker jag absolut du ska göra!

    Sminkan: Det ÄR nödvändigt! :-)

    SvaraRadera
  18. Oj satans vilket snyggt lack!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!