torsdag 10 mars 2011

Depend #202

Här kommer ett Depend-lack, 202 som släpptes med höstkollektionen 2010. Ett mellanlila lack med fint silverskimmer. Jag tycker färgen passar alldeles utmärkt även till våren.


Jag gillade faktiskt detta, även om det kanske inte känns särskilt unikt. Det täcker helt efter två lager, men formulan var lite rinnig och svår att kontrollera på nageln.

Mitt betyg: 3/5

Sambons kommentar: "Hade det varit glansigare hade det varit riktigt läckert. Nu är det... fint."

English: This was released with Depends fall collection last year. A medium purple with fine silver shimmer. I actually liked this, although it may not be very unique. The formula was a little thin and runny, but it still covered in two coats.

4 kommentarer:

  1. Jättefint! Jag gillar detta betydligt bättre än det ljusa som kommit nu.

    SvaraRadera
  2. Det har jag faktiskt inte sett(eller det har jag säkert men det kan jag inte minnas!), det ser himla fint ut :)

    SvaraRadera
  3. Kerstin: Ja, jag tycker nog också att färgen på detta är snäppet vassare.

    Charlotte: Thanks!

    Honi: Jag kände inte heller igen detta när jag fick upp det ur lådan. Hade helt glömt bort det. :-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!