onsdag 9 mars 2011

China Glaze Ahoy!

Jag hoppas att ni inte är trötta på Ahoy! ännu, men det kan ni väl inte vara? Det är ju så vackert! Mörkrosa jelly med vackert skimmer.

Formulan var kanonbra och det täckte med två lager.

Det här är nog min favorit ur Anchors Away-kollektionen hittills. Jag kunde inte slita ögonen från naglarna medan jag bar det.

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Jättefint! Fyra av fem "sambon" ger jag den."

English: Ahoy! is a dark pink jelly with beautiful shimmer. Lovely formula and it covers in two coats. This is probably my favorite from the Anchors Away collection so far. I couldn't take my eyes off of my nails while wearing it.

15 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Easy to see why you couldn't take your eyes off your nails, its a lovely colour and finish.

    SvaraRadera
  3. Så vackert. Har inte beställt detta än men jag måste verkligen göra det snart. Vad krävs för att lack ska få fem "sambon"? :D

    SvaraRadera
  4. Btw...surfade runt på eBay och letade efter OPI Teenage Dream. Vad hittar jag där om inte en av dina bilder. Kan vara intressant att veta.

    http://cgi.ebay.com/OPI-Nail-Lacquer-Katy-Perry-Teenage-Dream-Full-Size-New-/260749458163?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb5e0faf3

    SvaraRadera
  5. Det är så himla vackert :)

    SvaraRadera
  6. Åhh, det är ju så snyggt!!

    SvaraRadera
  7. Detta har faktiskt blivit min favorit bland kollektionen, trodde jag inte från början :)

    SvaraRadera
  8. Det här är mitt favoritlack! (Har ju dock inte lika många i mitt register som du) Och vilka bra bilder du får till alltså! :)

    SvaraRadera
  9. Anonym: Tack!

    Kerstin: Tack!

    SminkJante: Visst är den!

    Aila: Eller hur! Naglarna ser ut som godis!

    Charlotte: It really is! Think my nails look like candy with this on. :-)

    Pamsan: Sambon hälsar att det lacket måste ha en "wow-effekt" för att få fen "sambon" och att han måste vara på jäkligt bra humör, haha! Och vad tröttsamt med bildstölden. Jag vill inte behöva vattenmärka mina bilder, men kanske är det ett måste?

    Honi: Ja, jag älskar't!

    Åsa: Ja, det är verkligen det!

    Emma: Nej, jag trodde inte heller att jag skulle falla så hårt för just det rosa lacket. :-)

    Nagelfreak: Det förstår jag att det är! Och vad kul att du gillar mina bilder, själv är jag inte alltid så nöjd. :-)

    SvaraRadera
  10. Det här är ett jättefint lack! Jag hade det i helgen. Men är det jelly? Trodde jelly skulle va skira och utan skimmer? Fast det ser ut som sylt...

    SvaraRadera
  11. Du har rätt, man kan inte tröttna på det. underbart!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!