fredag 20 augusti 2010

China Glaze Midnight Mission

I dag är jag på världens bästa humör. Det är fredag, jag har klippt mig, fått tag i tre Graffiti-lack från Isadora (fick napp i sjätte butiken jag sprang in i) och i kväll kommer min syster och hennes kille på middag så vi ska äta och dricka gott. Och så har jag en riktig snygging på naglarna, China Glaze Midnight Mission.

Det är ett mörkblått foil-lack, men inte så mörkt att det ser svart ut. Formulan var väldigt lätt att lacka med och om man är noggrann kan man säkert komma undan med ett lager, men jag körde på två.

Jag tror nästan att foil är min favorit bland olika finishes. De blir så otroligt tjusiga (älskar det ordet, haha) på nageln.

Mitt betyg: 5/5

Sambons kommentar: "Den där är bra. Sparkly."

English: Today I'm in a super happy mood. It's friday, I've cut my hair, I finally found three of the Isadora Graffiti Nails polishes and my sister and her BF is coming to dinner tonight. Today I'm wearing China Glaze Midnight Mission, a fabulous dark blue foil. The formula was perfect and I think you could get away with just one coat, but I did two.

12 kommentarer:

  1. Ja, det är ett supersnyggt lack! Jag matchar min katt med Lucerne-tainly look Marvellous. Foil det med skulle jag tro. Det är verkligen en trevlig finish.

    SvaraRadera
  2. Tjusigt indeed :D Sparkly kan man aldrig få för mycket av (Om man nu inte bestämmer sig för att spraya hela kroppen med glitterspray). Snyggt :)

    SvaraRadera
  3. Kjempeflott lakk!

    Kos dere masse i kveld! :D

    SvaraRadera
  4. Det var ett superläckert lack...vill ha:-D Varför är det så att så fort man skaffat dom lack man tror sig behöva, så dyker det upp ett nytt som väcker habegäret.

    SvaraRadera
  5. Det är så jääääkla snyggt. Fick hem det i veckan och blev överraskad över hur fint det var. Hade Blue Island Iced Tea på naglarna och tyckte att Midnight Mission såg ut som en mörk variant av det lacket. Snyggt som attans alltså. :)

    SvaraRadera
  6. Sminkan: LLM är hur snygg som helst!

    Honi: Ja, jag är värsta glitterfantasten när det gäller naglarna. Inte så mycket annars dock. :-)

    Solveig: Tack! :-)

    Wolfie: Haha, så är det alltid. Man är aldrig nöjd. :-)

    Pamsan: Mitt Blue Island Iced Tea ligger fortfarande oprövat, men jag kan tänka mig att de påminner lite om varandra på nageln.

    SminkJante: Eller hur! :-)

    SvaraRadera
  7. Jag gillade med Midnight mission. Överraskade mig positivt

    SvaraRadera
  8. Gosh så vackert. Vilken kollektion är det från?

    SvaraRadera
  9. Lacky: Visst är det fint! Midnight Mission släpptes med årets höstkollektion Vintage Vixen.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!