måndag 22 mars 2010

Höst- och vinterfärger populärast

Den omröstning som legat uppe i en vecka nu är klar.

Frågan löd: Vilken typ av färger gillar du bäst när det gäller nagellack?

Så här blev resultatet:

35 % röstade på höst/vinterfärger.
34 % röstade på att de gillar båda alternativen lika mycket.
31% röstade på vår/sommarfärger.

Totalt röstade 80 personer.

Själv röstade jag på vår/sommarfärger. Jag gillar nästan alla färger, även mörka, vampiga färger, men mitt hjärta klappar lite extra för klara, somriga kulörer.

Men även om höst/vinterfärgerna fick flest röster så måste jag konstatera att det var väldigt jämnt.

Nu har jag lagt upp en ny omröstning i högerspalten och den här veckan undrar jag hur mycket ni kan tänka er att betala för ett lack som mest. Så dit med er och rösta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!