tisdag 9 mars 2010

Color Club Who Are You Wearing?

I förrgår lackade jag om till Color Club Who Are You Wearing? från vårkollektionen Rebel Debutante. Det är ett smutsvitt lack som ser ut att ha en droppe rosa eller lila i sig. Det är alltså inte ett kritigt vitt lack utan krämigt och härligt.

Det krävdes dock fyra lager för att få hyfsad täckning, men man kan fortfarande ana lite VNL.



Jag gillar det här lacket, det känns lite edgy på något sätt.

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Det ser ut som torkat spackel."

Vad tycker ni om Who Are You Wearing?

13 kommentarer:

  1. Lite tråkigt med bara det lacket. Men några stickers/stenar eller annat skulle det vara så nice.

    SvaraRadera
  2. 274x150=41.000 kr. 41.000 kr för jävla nagellack. Herregud säger jag bara!

    SvaraRadera
  3. Vad betyder VNL?

    SvaraRadera
  4. Sarah: Jag är inte så mycket för dekorationer som stickers och stenar. Konad däremot är fint även om jag själv inte behärskar konsten riktigt än. :-)

    Anonym: Jag har aldrig betalat 150 kronor för ett lack. Jag beställer nästan uteslutande mina lack ifrån USA där de är mycket, mycket billigare än i Sverige.

    Kristin: VNL står för Visible Nail Line, alltså att man ser den vita tippen genom lacket.

    SvaraRadera
  5. Jag blir helt sjuuuuk av alla vackra lack jag ser! Riktigt kul blogg, jag återkommer! =)

    SvaraRadera
  6. Jag håller med Sarah. Skulle jag bära detta vill jag ha något som piggar upp, typ stickers eller en konad av något slag.

    SvaraRadera
  7. Jeg synes denne lakken er kjempefin! I det hele tatt mange fine i denne kolleksjonen. :)

    SvaraRadera
  8. Malin R: Tack, vad kul att du tycker det! :-D

    SminkJante: Ja, lite konad hade varit skoj. Fick mitt kit i julklapp och har ännu inte övat så mycket på det.

    Solveig: Ja, jag gillar det också. Har inte så många lack som liknar detta. Måste köpa fler lack från Rebel Debutante! :-)

    SvaraRadera
  9. Hej! Underbar blogg för oss som är "nagelintresserade". Köper några nagellack i månaden i varierande nyanser. I lördags så letade jag igenom varenda butik i city (Helsingborg) efter ett aprikost lack men utan att hitta ett enda. Några tips? Själv föredrar jag snabbtorkande så det får gärna vara av sådan karaktär.

    Mvh
    Ika

    SvaraRadera
  10. Anonym: Vad kul att du gillar bloggen! :-)

    Hmm. Aprikosfärgat? Tror faktiskt inte jag har några bra tips på aprikosfärgade lack. Har du kollat in Essies vårkollektion The Art of Spring? Där finns de lite "fruktiga" färger, kanske något av dem passar?

    SvaraRadera
  11. Jag håller helt med sambon. :D

    SvaraRadera
  12. Sminkan: Meh! Det är mycket snyggare i verkligheten, jag lovar! :-D

    SvaraRadera
  13. Gammalt inlägg, jag vet men nu sitter jag ju här och plöjer just gamla inlägg.
    Det här lacket är fint. Jag gillar att bryta av med lite damiga/dammiga lack som ser ut så som nagelvårdslack gjorde för 30 år sedan. Efter en färgglad vecka är ju det här precis vad man behöver.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!